Kategorie

Raty Żagiel

Leasing PLUS

  REGULAMIN ETC dla Umów zawartych przed 25.12.2014

Firma powstała w roku 2007 - mamy w swojej ofercie poza sprzętem oferowanym na sklepie także części do drukarek oraz serwery.

1.   Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej (w przypadku zamówień drogą mailową prosimy również o zapoznanie się z regulaminem sklepu) na adres: etc@etcomputers.pl lub telefonicznie:  71 3609623.
 
2.   Standardowo czas realizacji zamówienia złożonego drogą elektroniczną wynosi 24h (jeżeli chodzi o laptopy Sony Vaio - czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych - czas potrzebny na przesłanie laptopa między magazynami (uzależniony od pracy firmy kurierskiej) - aby uzyskać informację o dokładnym terminie prosimy o telefon. (aby się upewnić czy dany produkt będzie szybko wysłany prosimy o kontakt telefoniczny - 713609623), w niektórych przypadkach może wynieść kilka dni - zostaną Państwo o tym poinformowani telefonicznie lub mailowo. W przypadku zamówienia towaru, którego nie ma na stanie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym zostaną Państwo poinformowaniu po przyjęciu przez nas zamówienia. Staramy się odpowiadać drogą mailową lub telefonicznie na każde zamówienie. Zamówienia sprzętu wielkogabarytowego z kategorii AGD i RTV są realizowane w 24h - prosimy jednak o telefon poprzedzający zamówienie w celu ustalenia opłaty przewozowej.

3.   Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki lub wysyłany do klienta pocztą wraz z zamówionym towarem.

4.   Zamówiony towar jest dostarczany:
- na terenie Wrocławia i Krakowa zamówienia można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub email
- na terenie całej Polski poprzez firmę kurierską na koszt klienta, zgodnie z cennikiem. Paczki o mniejszej wartości mogą być dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

5.   Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (brutto) i zawierają podatek VAT. Niniejszy cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art..66par.1 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie nazwy, loga, znaki firmowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte w serwisie wyłącznie w celach informacyjnych.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. (jeżeli cena wynosi 0 zł tzn ,że to jest błąd i prosimy o kontakt ze sklepem przed dokonaniem zakupu)
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

6.   Płatność za zamówiony sprzęt dokonywana jest w następujący sposób:
Przelew na rachunek bankowy.
- Zamawiający otrzymuje mailem lub faxem fakturę proforma z numerem konta bankowego. Po wpłacie na konto, przesyłkę (bez pobrania) wraz z fakturą dostarczamy pod wskazany adres.
- Zamawiający otrzymuje przesyłkę wraz z fakturą VAT wystawioną na
a- 7 dniowy termin płatności. (Opcja ta nie jest możliwa przy pierwszym zakupie).
b - Gotówką przy odbiorze osobistym na terenie Wrocławia i Krakowa.
c - Za pobraniem - płatność kurierowi.

7.   Kupiony sprzęt Sony Vaio (pochodzący ze specjalnego programu Sony Outlet) podlega gwarancji 12 miesięcy realizowanej przez nasz sklep. Pozostałe oferowane towary posiadają odpowiednie informacje w opisie. Oferowany przez nas sprzęt (w tym laptopy Sony Vaio) nie jest poleasingowy, powystawowy (w niektórych przypadkach może pojawić się informacja, że sprzęt był używany) pochodzi z importu, z aukcji wyprzedażowych prowadzonych przez Sony i HP, niektóre modele pochodzące z importu są refurbished i podlega gwarancji realizowanej przez nasz sklep w profesjonalnym serwisie przez licencjonowanych serwisantów. Przed odesłaniem laptopa na serwis należy zabezpieczyć swoje dane znajdujące się na dysku twardym poprzez stworzenie kopii. Podczas naprawy mogą zostać utracone. Prosimy o zapoznanie się z tym punktem i w razie niejasności o kontakt z naszym sklepem jeszcze przed dokonaniem zakupu w celu uzyskania informacji na temat konkretnego modelu Sony Vaio.

8.   Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać Kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie na magazynie Sklepu zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji. W momencie otrzymania towaru Kupujący potwierdza Kurierowi odbiór przesyłki. Od tej pory towar staje się jego własnością.


9.   W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki.
 
10.   Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W związku z tym prosimy o kontakt na mail: etc@etcomputers.pl - w odpowiedzi podeślemy odpowiedni druk formularza do wypełnienia, podpisania i odesłania do nas skanem lub tradycyjną pocztą/kurierem.
 Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadający wartości produktu.
Przesyłkę wysłać należy na adres siedziby firmy.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

11.   Reklamacje.
Jeśli po otrzymaniu towaru, okaże się, iż jest on wadliwy, należy skontaktować się z naszym sklepem mailem lub wysłać go na adres siedziby firmy: ETC- Euro Team Computers, ul. Grabiszyńska 281 p.421, 53-234 Wrocław - z dopiskiem "Reklamacja". W pozostałych przypadkach obowiązują normalne postanowienia gwarancyjne.
Towar zostanie wymieniony lub naprawiony i odesłany na nasz koszt pod wskazany adres na terenie Polski. Koszty przesyłek przy naprawach gwarancyjnych na terenie Polski pokrywamy my, natomiast wysyłki zagraniczne są po stronie Klienta.
W momencie, gdy sprzedany przez nas towar ma wadę, której serwisant nie będzie mógł usunąć z przyczyn technicznych, wymienimy towar na nowy lub na inny w porozumieniu z klientem.

12.   Dbamy o to, żeby wszelkie opisy sprzętu były sprawdzone i rzetelne.


13.   Euro Team Computers S.C oraz Square Trade Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w związku z realizacją wspólnych celów sprzedażowych, oraz podjęciem umowy partnerskiej w zakresie sprzedaży i realizacji przedłużonej gwarancji na sprzęt IT/TELCO/ELECTRO,  dopuszcza możliwość przekazywania między sobą danych kontaktowych kupujących w calach wyłącznie związanych z przedstawieniem oferty produktu Przedłużonej Gwarancji EasyProtect®  Exented Warranty.
Każdorazowe wykorzystanie danych kontaktowych w innym, aniżeli powyżej opisany cel, stanowi naruszenie polityki prywatności, i będzie zaniechane w trybie natychmiastowym przez każdą ze stron umowy Partnerskiej.

14. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.
15. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo. oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 13.

16.   W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

17.   Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.


REGULAMIN ETC dla Umów zawartych po dniu 25.12.2014

 

I. STRONY TRANSAKCJI I PRZEDMIOT TRANSAKCJI. DEFINICJE.

1.         Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, ul. Grabiszyńska 281/421, 53-234 Wrocław, REGON 020651176, NIP PL8942926121 za pośrednictwem Internetu – poprzez witrynę znajdującą się pod adresem URL: www.etcomputers.pl/ (zwana dalej Stroną).

2.         Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie - zwanym dalej Kupującym, a Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka – zwanym dalej Sprzedającym.

3.         Kupującym może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca umowę ze Sprzedającym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą (konsument), osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Kupujący musi posiadać konto poczty elektronicznej.

4.         Kupujący jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym regulaminem i stosować się do jego postanowień. Regulamin jest częścią zawieranej przez Kupującego i Sprzedającego umowy sprzedaży.

5.     Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Sprzedającego (dalej zwanym Sklepem) Kupujący potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje jego postanowienia. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza pełną akceptację niniejszego regulaminu.

6.         Ceny podane na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.

7.         Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (brutto) i zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Podane ceny produktów nie zawierają kosztów transportu (tj. dostarczenia towaru do Kupującego).

8.      Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany wskazane powyżej nie będą dotyczyły złożonych i potwierdzonych przez Sprzedającego zamówień. W sytuacji, gdyby na Stronie cena towaru wynosiła 0 zł – towar nie jest w sprzedaży, aż do czasu poprawienia błędu w zakresie ceny (Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym w celu ustalenia możliwości zakupu towaru).

9.         Każda promocja (oraz wyprzedaż) ma charakter odrębny i nie łączy się z innymi promocjami oraz z propozycjami przygotowywanymi indywidualnie dla poszczególnych Kupujących.

10.       Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470, polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

11.       Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo. oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 10.

12.       Treścią cyfrową są dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

13.       Umowa zawarta na odległość jest to umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

14.       Trwały nośnik - materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci

15. . Wszystkie nazwy, loga, znaki firmowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte w serwisie wyłącznie w celach informacyjnych

 

 II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.         Zamówienia można składać poprzez Sklep internetowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej (w przypadku zamówień drogą mailową prosimy również o zapoznanie się z regulaminem Sklepu) na adres: etc@etcomputers.pl lub telefonicznie:  71 3609623 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

2.         Zamówienia składać można codziennie przez całą dobę (z zastrzeżeniem ograniczeń czasowych dotyczących zamówień telefonicznych, o których mowa w punkcie 1 powyżej), natomiast ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

3.         Podczas dokonywania zamówienia i w celu jego realizacji Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych wskazanych poniżej danych osobowych:

a.       Osoba fizyczna: adres do dostarczenia towaru (ulica, numer, miejscowość, kod pocztowy lub skrytka pocztowa), email oraz telefon kontaktowy

b.     Osoba fizyczna, jeżeli chce otrzymać fakturę VAT: imię i nazwisko, adres, adres do dostarczenia towaru (ulica, numer, miejscowość, kod pocztowy lub skrytka pocztowa), NIP, email, telefon kontaktowy

c.        Osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej: nazwa firmy, dokładny adres siedziby firmy oraz adres do dostarczenia towaru (ulica, numer, miejscowość, kod pocztowy lub skrytka pocztowa),  NIP, adres email oraz telefon kontaktowy. 

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli zamówienie nie może być zrealizowane z powodu podania przez Kupującego nieprawidłowych lub niepełnych danych.

4.         Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Kupującego podczas rejestracji będą niezupełne (tj. niezgodne z pkt 3 powyżej), błędne lub nieprawdziwe, przez co nie będzie możliwości nawiązania kontaktu z Kupującym w celu potwierdzenia zamówienia.

5.         Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi, gdy zamówienie złożone przez Kupującego zostało potwierdzone przez Sprzedawcę. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.

6.     W przypadku dokonania zamówienia Kupujący zostanie poinformowany o terminie dostawy. Standardowo czas realizacji zamówienia złożonego drogą elektroniczną wynosi 24h od potwierdzenia zamówienia (jeżeli chodzi o laptopy Sony Vaio - czas realizacji może się wydłużyć o czas potrzebny na przesłanie laptopa między magazynami (są to wysyłki międzynarodowe i może wynieść nawet kilkanaście dni roboczych), który jest uzależniony od pracy firmy kurierskiej – o czym Kupujący zostanie  poinformowany przez Sprzedającego). Kupujący może także uzyskać informacje kontaktując się ze Sprzedającym pod nr tel. – 713609623. Zamówienia sprzętu wielkogabarytowego z kategorii AGD i RTV są realizowane w 24h od przyjęcia zamówienia. W przypadkach wydłużenia czasu realizacji zamówienia Kupujący zostanie o powyższym poinformowany przez Sprzedającego przy przyjęciu zamówienia.

7.         W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

8.         Zamówienie zostaje potwierdzone przez Sprzedającego drogą telefoniczną lub drogą elektroniczną Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.

W przypadku zamówienia złożonego przez Konsumenta jego potwierdzenie następuje drogą elektroniczną. Wówczas potwierdzenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w drodze potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany przez Konsumenta adres e-mail: zamówienia, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy wraz z pouczeniem o prawie odstąpienia od umowy wersji pdf.

 

 

III. PŁATNOŚĆ

1.         Płatność za zamówiony sprzęt dokonywana jest w następujący sposób:

Przelew na rachunek bankowy.

- Zamawiający otrzymuje mailem lub faxem fakturę proforma z numerem konta bankowego. Po wpłacie na konto przesyłkę (bez pobrania) wraz z fakturą dostarczamy pod wskazany adres.

- Zamawiający otrzymuje przesyłkę wraz z fakturą VAT wystawioną na

a- 7 dniowy termin płatności (opcja ta nie jest możliwa przy pierwszym zakupie).

b - Gotówką przy odbiorze osobistym na terenie Wrocławia i Krakowa.

c - Za pobraniem - płatność kurierowi

 

2.         Za moment dokonania płatności przelewem uważa się moment wpływu środków na konto Sprzedającego.

3.         Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę składającą się z:                                                 - ceny zakupu towaru (towarów)                                                                                         -kosztów transportu (tj. dostarczenia towaru do Kupującego).

4.         W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki.

 

IV. DOSTAWA

1.     Czas wysyłki produktów standardowo wynosi 24h (Sony Vaio – czas realizacji zamówienia opisany w II Pkt Regulaminu ppkt 6) , przy czym czas ten może ulec zmianie w zależności od dostępności produktów na magazynie w momencie składania zamówienia przez Kupującego. Każdorazowo przy potwierdzaniu zamówienia przez Sprzedającego, Kupujący zostanie poinformowany o czasie realizacji zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki lub wysyłany do klienta pocztą wraz z zamówionym towarem.

2.    Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą (np. pożar, powódź, strajk itd.), które uniemożliwiły dostarczenie towaru w umówionym terminie.

3.         Zamówiony towar jest dostarczany:                                                                                    - na terenie Wrocławia i Krakowa zamówienia można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub email                                                                          - na terenie całej Polski poprzez firmę kurierską na koszt klienta, zgodnie z cennikiem znajdującym się poniżej.

4.         Koszt dostarczenia zakupionego towaru:

  • Płatność z góry (kurier DPD) - 26 zł  
  • Pobranie (kurier DPD) -  26 zł
  • Odbiór osobisty - 0 zł

6.         Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać Kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie na magazynie Sklepu zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji. W momencie otrzymania towaru Kupujący potwierdza Kurierowi odbiór przesyłki. Od tej pory towar staje się jego własnością.


V. GWARANCJA I SERWIS

1.     Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane za pośrednictwem Strony są objęte gwarancją producenta oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.

2.       Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta.

3.       Karty gwarancyjne producenta, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Gwarancja respektowana jest na podstawie dowodu zakupu lub jego kserokopii.

4.     Kupiony sprzęt Sony Vaio (pochodzący ze specjalnego programu Sony Outlet) podlega gwarancji 12 miesięcy realizowanej przez Sklep. Pozostałe oferowane towary posiadają odpowiednie informacje w opisie. Oferowany sprzęt przez Sklep (w tym laptopy Sony Vaio) nie jest poleasingowy, powystawowy (w niektórych przypadkach może pojawić się informacja, że sprzęt był używany) pochodzi z importu, z aukcji wyprzedażowych prowadzonych przez Sony i HP, niektóre modele pochodzące z importu są refurbished i podlegą gwarancji realizowanej przez Sklep w profesjonalnym serwisie przez licencjonowanych serwisantów. Przed odesłaniem laptopa na serwis należy zabezpieczyć swoje dane znajdujące się na dysku twardym poprzez stworzenie kopii. Podczas naprawy mogą zostać utracone. W razie niejasności należy skontaktować z Sklepem jeszcze przed dokonaniem zakupu w celu uzyskania informacji na temat konkretnego modelu Sony Vaio.


VI. REKLAMACJE I ZWROTY.

1.     Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że posiada on wady techniczne, lub jest niezgodny z umową może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2.     W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do Sprzedawcy, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą oraz odesłać starannie zabezpieczony na czas transportu towar na adres siedziby Sprzedającego: Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, ul. Grabiszyńska 281/421,   53-234 Wrocław z dopiskiem „Reklamacja”. W pozostałych przypadkach obowiązują postanowienia gwarancyjne. Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3.         Reklamacje związane z produktami dostarczonymi niezgodnie z zamówieniem można składać na adres e-mail Sprzedającego etc@etcomputers.pl

4.        Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego.

5.         Zwracany towar przez Kupującego, z zastrzeżeniem poniższej cz. VII,  musi być w stanie niezmienionym, kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

6.         Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak  aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży z dopiskiem „Zwrot” (faktura lub paragon).

7.         W przypadku zasadnego odstąpienia od umowy przez Kupującego z powodu wad towaru cena zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego w terminie do 7 dni roboczych od daty powtórnego przyjęcia towaru przez Sprzedającego.

8.         Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia od Kupującego przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty.

9.         Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia) i  zobowiązany jest dostarczać rzeczy bez wad fizycznych i prawnych. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar Sprzedającemu na adres: Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, ul. Grabiszyńska 281/421,   53-234 Wrocław wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą). Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

10. Reklamację można złożyć Sprzedającemu na przykład korzystając z formularza reklamacji dostępnego na Stronie  Sklepu  internetowego Sprzedającego pod linkiem: FORMULARZ ZWROTU  - pod adresem e-mail: etc@etcomputers.pl

 

VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA.

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy/ w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, zaś w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej partii lub części/w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: - od dnia zawarcia umowy.

2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest Sprzedającego na przykład drogą elektroniczną  na adres etc@etcomputers.pl  lub drogą pocztową na adres: Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, ul. Grabiszyńska 281/421,   53-234 Wrocław o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.  Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta  sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego będącego konsumentem użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta.

4. Towar należy odesłać lub przekazać Sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący będący konsumentem poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący będący konsumentem odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.  Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży z dopiskiem „Zwrot”. Dokumenty prosimy przykleić na zewnątrz opakowania, tak, aby Sprzedający miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

5. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.

7. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia od konsumenta przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty.

8. Z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

9. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014r.o prawach konsumenta  (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014r.) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

10. Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, która to zgoda została potwierdzona przez Sprzedającego, a Sprzedający poinformował konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy (na trwałym nośniku). Niniejszym Sprzedający informuje, że w  powyższych okolicznościach konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.

 

VIII. ZAUFANE OPINIE

1.         Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet. 

2.         Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo. oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 1.


IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.     Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez , Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. 2014r. Poz. 1182 z późn. zmianami). Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka,wykorzystuje dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia tj. przesyłki towaru i wystawienia faktury oraz ewentualnego postępowania reklamacyjnego. Kupującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz poprawienia ich zgodnie z ww. ustawą. W tym celu Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym.

2.      Euro Team Computers S.C. G.Kopacz, H.Belka, informuje, że dane osobowe Kupującego będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

3. Euro Team Computers S.C G.Kopacz, H.Belka oraz Square Trade Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w związku z realizacją wspólnych celów sprzedażowych, oraz podjęciem umowy partnerskiej w zakresie sprzedaży i realizacji przedłużonej gwarancji na sprzęt IT/TELCO/ELECTRO,  dopuszcza możliwość przekazywania między sobą danych kontaktowych kupujących w calach wyłącznie związanych z przedstawieniem oferty produktu Przedłużonej Gwarancji EasyProtect®  Exented Warrant, a Kupujący na powyższe wyraża zgodę. Każdorazowe wykorzystanie danych kontaktowych w innym, aniżeli powyżej opisany cel, stanowi naruszenie polityki prywatności, i będzie zaniechane w trybie natychmiastowym przez każdą ze stron umowy Partnerskiej.

4.         Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub sądu polubownego.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń m.in. uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze Sprzedającym, a także do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

W celu wszczęcia postępowania należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu konsumenckiego, jak również na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępne są formularze wniosków. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.

4.         Sprzedający nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2007 Nr .171  poz. 1206).

5.         Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. Do umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 r. niniejszy regulamin nie ma zastosowania.

 



 



Koszyk  

Brak produktów

Wysyłka 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Brutto

Sprawdź

Kontakt


etc@etcomputers.pl
tel. 713609623
kom. 531 323 323
pon.-pt.
godz. 8.30-16.30

Odwied?? Euro Team Computers na ShopMania

Odwied?? Euro Team Computers na Dobreprodukty
Sklepy internetowe Wrocław
Konsultant ETC Napisz do nas... Wyślij